Viber ☎ (068) 322-42-12; (063) 355-91-92;

Несвітлові вивіски односторонні

Несвітлова вивіска – найпростіший і найпопулярніший вид зовнішньої реклами, який приваблює доступною ціною. Цей інструмент підійде бізнесу-початківцю, коли бюджет на рекламну кампанію обмежений. Багато відомих бренди спеціально їх обирають, щоб залучити потенційних клієнтів саме простотою, ненав'язливістю.

Несвітлова одностороння вивіска – гарна реклама, яка ефективно працює, не вимагає великих грошових втрат через низьку собівартість. Якщо порівнювати цей маркетинговий інструмент з іншими, замовити вивіску для магазину або іншого приміщення – вигідно, економно та дієво.

Успіх зовнішньої реклами пояснюється оригінальністю, сучасним дизайном. Важливо передбачити, що сподобається клієнту, привабить його. За допомогою дизайнера можна створити шедевр, який працюватиме постійно.

Чому варто зробити замовлення?

Виготовлення рекламних вивісок займає дуже мало часу, отримати замовлення можна швидко і одразу користуватися перевагами рекламного інструменту. Ця зовнішня реклама, яка постійно працює приваблює клієнтів, при цьому вимагає мінімум вкладень:

  • через низьку собівартість можна заощаджувати гроші;
  • за необхідності інформацію можна періодично оновлювати, робити їх новішими, сучаснішими;
  • колірна різноманітність робить вироби дуже яскравими, оригінальними, ефективними;
  • виготовлення вивісок у Києві займає мало часу;
  • використовується проста технологія виготовлення;
  • зовнішня реклама стійка до негативного впливу навколишнього середовища;
  • можна реалізувати будь-які дизайнерські ідеї.

Особливості та види несвітлових вивісок

Залежно від бюджету, цілей, вимог до виробу, зазначеної інформації, можна замовити зовнішню рекламу в Києві, вибираючи матеріал, розміри, дизайн. Залежно від призначення, рекламні вивіски без підсвічування розрізняють:

  1. Вхідні групи – поєднання рекламних елементів, які спеціально оформлюють вхід до будівлі.
  2. Банери, на які наноситься якісне зображення.
  3. Брендмауери – великі рекламні елементи, на які також наноситься якісне зображення, текст чи їх поєднання.
  4. Вказівники, які допомагають орієнтуватися у просторі та вказують потенційним клієнтам, де вони можуть знайти потрібний товар чи послугу.
  5. Навігатори – складніші покажчики, якщо необхідно допомогти клієнту зорієнтуватися в торговому центрі або іншому приміщенні, щоб знайти потрібний товар або послугу.

Зазвичай несвітлові вивіски в Києві виготовляються у вигляді зображення або напису, використовується підкладка з твердого матеріалу. Вони прості в експлуатації, недорогі та надійні. Єдиний недолік – нижча видимість у нічний час порівняно з лайтбоксами.

При виборі правильної колірної гами, дизайну, якщо вказати потрібну людям інформацію, ця зовнішня реклама працює дуже ефективно, допомагає суттєво підвищити рівень прибутку, як бізнес-початківцю, так і досвідченим, великим компаніям.


ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Наша адреса:

Наші телефони: