Зовнішня реклама
Зовнішня реклама – це засіб маркетингового просування, виражений в оповіщенні потенційної аудиторії щодо торгової марки, товарів, послуг, пропозицій, що стимулюють купівельний попит. Вона використовує графічну, текстову, відеоінформацію, яка привертає увагу людей. Виготовлення зовнішньої реклами залежить від певного формату впливу, який вибирається на підставі статистичних виборок, аналітичних прорахунків. Кожен бізнесмен прагне того, щоб його пропозиція виділялося і натомість інших, тому передбачливо продумує концепцію просування своєї справи.
При цьому він враховує такі аспекти:
- а) лаконічність подачі та потрапляння «в ціль». Інформація має бути короткою, зрозумілою, добре запам'ятовується;
- б) привернення уваги та поява інтересу. Ваше позиціонування має наштовхувати читача на певні дії;
- в) встановлення в такому місці, щоб потенційний клієнт міг часто бачити носій. Це створить умови для підсвідомого сприйняття, швидкого подальшого відтворення у пам'яті побаченого.
Виробництво зовнішньої реклами дозволяє вирішувати завдання, які ставить перед собою мільярдер і бізнесмен-початківець, велика корпорація та дрібна фірма.
Переваги зовнішньої реклами
Якою вам видається зовнішня реклама: об'ємні букви, бігборди, вивіски? Існує значний асортимент виробів, які можна зустріти на вулицях міст. Жіноча аудиторія більш сприйнятлива до фраз, тексту, а чоловіча – до образів. Жінки купують в більшості випадків обмірковано, виважено, згадуючи почуте, представники сильної половини людства роблять вибір імпульсивно, під впливом раптових факторів. У своєму просуванні варто врахувати обидва типи купівельних спонукаючих сигналів, виявити найефективніший засіб на майбутніх клієнтів. Найзручнішою у розмірному та вартісному відношенні є рекламні вивіски. Зовнішня реклама має низку переваг, які перерахуємо нижче.
- Вона «впадає у вічі», її неможливо заздалегідь проігнорувати.
- Монтаж зовнішньої реклами в більшості випадків виконується швидко.
- Замовник сам вибирає, якого розміру типу буде носій. Це дозволяє створити вивести, лайт-бокс або величезний брендмауер.
- Розміщення інформації на носіях на 30-60 днів (як приклад – бігборд) здатне створити стійке впізнавання бренду, сформувати бажання при нагоді з ним ознайомитися.
- Щоб прочитати текст, переглянути фото-, відеоконтент, не потрібні спеціальні засоби відтворення та технічні пристрої.
- Відносно недорогий метод поширення інформації, якщо врахувати чисельність аудиторії, що охоплюється.
Встановлення зовнішньої реклами виконується на даху будівлі, над входом, вздовж дороги, на мосту, у місцях значного пасажиропотоку (вокзали, метро, торгові центри).
Види зовнішньої реклами, що виготовляються.
- Бігборд (щит на ніжці розміром 6 х 3м), його маленький побратим сіті-борд. Має зовнішнє підсвічування для якісного вечірнього сприйняття.
- Лайт-бокс – світлова рекламна вивіска (Київ), що розміщується на краю тротуарів. Аналогічний конструктив із сферичної «шапочкою» називається пілар.
- Тристоронній суперсайт - довгий прямокутний формат, особливо затребуваний біля великих маркетів.
- Призматрон (зображення змінюється за допомогою переміщуваних пластин).
- Брандмауер – величезне рекламне панно на стіні будинку.
- Панель-кронштейн – зовнішня світлова вивіска-короб з бокової фіксацією на стіні будинку.
- Вироби з цифровим відображенням (транслювальний екран, медіафасад).
- Стели – вертикальні вироби оповіщального типу.
- Дахові установки (великі літери, короби, що розміщуються нагорі будівлі).
- Банери – поліграфічні полотна, що виконують іміджеву навантаження.
- Штендери – переносні щити з фото- та текстовою інформацією.
- Таблички, покажчики, вивіски – зовнішня реклама невеликого розміру.
Куди звертатися
Щоб отримати один із просунутих іміджево-маркетингових інструментів для свого бізнесу, звертайтесь до Best-art рекламної агенції. Ми займаємося виготовленням рекламних вивісок, багатьох перерахованих вище виробів, ремонтом зовнішньої реклами. Знаємо все про те, як підвищити вашу значущість у власних очах споживача. Виготовлення вивісок у Києві набуло небувалих масштабів: кожна компанія намагається виділитися і натомість інших. Саме на початковому етапі треба вибрати правильну модель візуального оповіщення, яка серед величезної кількості постерної, планшетної, буквеної реклами зробить вас помітними та затребуваними.